FB
Google Plus

B.M. Polska uhonorowana „Diamentem” Forbesa

13 lipca 2010

Już po raz czwarty miesięcznik biznesowy Forbes przyznał „Diamenty” - prestiżowe nagrody dla polskich przedsiębiorstw, które najszybciej zwiększają swoją wartość. Wśród wyróżnionych znalazła się firma B.M. Polska, wyłączny importer ekskluzywnych farb marki Benjamin Moore.

„Diamenty” magazynu gospodarczego Forbes to nagrody cieszące się bardzo dużym szacunkiem i uznaniem wśród przedsiębiorców i ekonomistów. Nie może być inaczej w przypadku wyróżnień, które przyznawane są przez znany na całym świecie tytuł biznesowy z ponad 90-letnią tradycją. Założone w 1917 roku - przez B.C. Forbesa - pismo od lat jest istotnym podmiotem opiniotwórczym, a zarazem kompendium wiedzy na temat świata biznesu. „Diamentami” Forbesa obdarowywane są firmy, które najdynamiczniej zwiększają swoją wartość.

Podstawą przyznania tegorocznych nagród były dane finansowe z lat 2006-2008 opracowane według szwajcarskiej metody wyceny wartości firm, która uwzględnia zarówno wyniki finansowe, jak i wartość majątku poszczególnych podmiotów. Do współpracy przy zestawieniu „Diamenty” Forbesa zaproszona została firma Dun & Bradstreet, która odpowiedzialna była za przygotowanie metodologii badań i merytoryczną weryfikację kandydatur. W zestawieniu ujęto firmy, które w terminie złożyły do KRS sprawozdanie finansowe za rok 2008 lub opublikowały je w Monitorze Polskim B. Na tej podstawie wyselekcjonowane zostały przedsiębiorstwa, które są rentowne (na podstawie wskaźnika EBIT oraz ROA), mają wysoką płynność bieżącą, nie zalegają z płatnościami oraz wykazują się dodatnim wynikiem finansowym oraz wartością kapitałów własnych w latach 2005-2008.

Po raz pierwszy posiadaczem „Diamentu” Forbesa została firma B.M. Polska Sp. z o. o., która jest wyłącznym dystrybutorem znanych „wnętrzarskich” marek, w tym m.in. Benjamin Moore i Candis. Nagroda jest wynikiem restrukturyzacji sieci dystrybucji, a także wdrożenia w życie nowej strategii marketingowej firmy. Ponadto, na wyniki finansowe firmy wpływ miało rozszerzenie portfolio oferowanych produktów o nowe marki: Richard (narzędzia malarskie), Blue Mountain (tapety) oraz Bernard Reyn (tkaniny dekoracyjne). Artur Nowak Dyrektor Marketingu B.M. Polska nie kryje radości z nagrody i podkreśla jej znaczenie: „W biznesie najważniejsza jest wiarygodność, a „Diament” Forbesa jest jej najlepszym świadectwem. Dlatego wyróżnienie to jest dla nas szczególnie ważne i będziemy szczycić się nim w relacjach z naszymi kontrahentami” - mówi Artur Nowak.

Więcej informacji na temat działalności firmy B.M. Polska znaleźć można na stronie internetowej www.bmpolska.com.

 

Do pobrania:


 

Kontakt dla mediów

Maja Kaczyńska
Koordynator ds. PR

tel.: +48 22 533 52 95
tel. kom.: +48 519 116 526

e-mail: mkaczynska@bmpolska.com 

Ekskluzywne farby legendarnej marki Benjamin Moore stanowią synonim elegancji i prestiżu. Tworzą niepowtarzalny klimat wnętrz i podkreślają ich indywidualny charakter. Farba ceramiczna, farba tablicowa, farby ekologiczne, farby zmywalne, farby magnetyczne – mieliśmy ogromny wkład w opracowanie wzorcowych produktów przynależnych dla wymienionych kategorii. To dzięki nam Klienci dowiedzieli się co to jest farba ceramiczna, sprawiliśmy także, że farba tablicowa dostępna jest w bardzo bogatej gamie odcieni, a Aura po raz pierwszy pokazała jak wygląda prawdziwy kolor na ścianie. Nasze odcienie chroni hologram „Authentic Color”, a portfolio obejmuje najbardziej ekologiczne farby przyjazne środowisku naturalnemu, bazujące na innowacyjnych, opatentowanych technologiach bezpieczne dla Ciebie i Twoich najbliższych. Czy wiesz, że farby magnetyczne wcale nie muszą mieć tradycyjnej formy? Benjamin Moore to więcej niż farby - to Twój Styl Życia!