FB
Google Plus

Benjamin Moore ZMIENIA SPOSÓB PATRZENIA NA FARBY

5 października 2016

W dziejach rozwoju każdej kategorii produktowej możemy wskazać lidera, który wyznacza trendy i wprowadza niekonwencjonalne rozwiązania wytyczając nowe kierunki rozwoju dla całej branży. 
 
Amerykańska, legendarna marka Benjamin Moore w swojej kampanii reklamowej „CHANGE THE WAY YOU LOOK AT PAINT” na rok 2016/2017 zmienia całkowicie sposób postrzegania farby.
 
Co upoważnia ją do takiej zuchwałości?
Trzy główne przewagi konkurencyjne: bogata, ponad 130 letnia historia połączona z ogromnym doświadczeniem, rewolucyjne technologie oraz niepowtarzalna kolorystyka chroniona hologramem „Authentic Color”. 
 
Zapraszamy do wspólnego odkrywania tajemnic, które kryje puszka farby kultowej marki Benjamin Moore.
 
 
AMERYKAŃSKA LEGENDA
Od początku istnienia marki Benjamin Moore przyświeca hasło „Żadnych kompromisów”.
Benjamin i Robert Moore już w 1883 roku udowodnili, że jakość jest jedyną pewną wartością w świecie biznesu. Gdy w pożarze, który zaledwie rok po otwarciu doszczętnie strawił ich firmę na Brooklynie, stracili cały swój dobytek, nawet przez chwilę nie pomyśleli o możliwości obniżenia standardów celem nadrobienia poniesionych strat. 
 
W założeniach nowej kampanii reklamowej znalazły również swoje odzwierciedlenie trzy główne zasady wyznaczone 
przez założyciela firmy, Benjamina Moore’a: „Intelligence, Industry, Integrity” (które odczytujemy jako: tworzenie rozwiązań na miarę oczekiwań, wykorzystywanie zdobyczy nauki dla rozwoju oraz uczciwość). W oparciu o te trzy najważniejsze filary działalności marki, które zostały przedstawione w jej logotypie, bracia zbudowali prawdziwe imperium - koncern, który do dziś pozostaje synonimem klasy, elegancji  i zaufania.
 
Miejsce, w którym przeszłość spotyka przyszłość - LABORATORIUM
 
Jedną z niewielu rzeczy, których nie można kupić jest doświadczenie. 133 lata eksperymentów, poszukiwania najlepszych (często egzotycznych) składników, nieustannego udoskonalania receptur oraz własna produkcja dwóch najważniejszych komponentów farb (żywic i kolorantów), zaowocowały opracowaniem przełomowych technologii, niedostępnych dla innych producentów. 
 
Pierwsza farba ceramiczna, mikrokapsułki z pigmentem w technologii ColorLock® Technology, „farba-przebiśnieg ZERO LZO”, bezpieczne srebro aprobowane przez EPA, czy innowacyjny system barwienia GENNEX® Platform z kolorantami pozbawionymi lotnych związków organicznych to tylko niektóre z osiągnięć.   
 
Wykorzystując najnowocześniejsze, opatentowane rozwiązania spełniamy marzenia Naszych Klientów. Wpływamy na ich emocje, nastrój i uczucia.  
 
Każdy produkt, który opuszcza fabryki koncernu Benjamin Moore & Co., zaczyna się od człowieka; od analizy jego potrzeb, wymagań i oczekiwań. Dbamy nie tylko o piękne kolory i estetykę wnętrz. Troszczymy się także o higienę i ludzkie zdrowie, równocześnie dbając o czystość środowiska. Pomagamy astmatykom i alergikom w ich codziennych zmaganiach. Przykładamy wielką wagę do właściwości aplikacyjnych farb, by ich stosowanie było przyjemnością, a malowanie czynnością, do której powraca się z utęsknieniem.  
 
Jesteśmy częścią życia Klientów, którzy wybrali ekskluzywną markę Benjamin Moore. 
 
Magia naszych kolorów…
 
Niepowtarzalna gama kolorystyczna to wynik własnej produkcji kolorantów i spoiw do farb.
To również wytężona, twórcza praca zespołu odpowiedzialnego za analizę trendów, współpracę z najsłynniejszymi designerami oraz tworzenie nowych wzorników i kolekcji.  
Wprowadzając linię produktów AURA® po raz pierwszy pokazaliśmy prawdziwy kolor na ścianie, a paleta „Color Stories®” złamała wszelkie zasady przyjęte w nauce o barwach i udowodniła, że poprzez idealną syntezę nauki ze sztuką można osiągnąć zaskakujące efekty – niepowtarzalne zmiany i wibrację odcieni.  
Oryginalne kolory chroni hologram marki „Authentic Color”. 
 
 
Czy to jeszcze jest tylko farba?
 
Nie.
I właśnie na to pytanie odpowiada nowa kampania
„CHANGE THE WAY YOU LOOK AT PAINT”

Ekskluzywne farby legendarnej marki Benjamin Moore stanowią synonim elegancji i prestiżu. Tworzą niepowtarzalny klimat wnętrz i podkreślają ich indywidualny charakter. Farba ceramiczna, farba tablicowa, farby ekologiczne, farby zmywalne, farby magnetyczne – mieliśmy ogromny wkład w opracowanie wzorcowych produktów przynależnych dla wymienionych kategorii. To dzięki nam Klienci dowiedzieli się co to jest farba ceramiczna, sprawiliśmy także, że farba tablicowa dostępna jest w bardzo bogatej gamie odcieni, a Aura po raz pierwszy pokazała jak wygląda prawdziwy kolor na ścianie. Nasze odcienie chroni hologram „Authentic Color”, a portfolio obejmuje najbardziej ekologiczne farby przyjazne środowisku naturalnemu, bazujące na innowacyjnych, opatentowanych technologiach bezpieczne dla Ciebie i Twoich najbliższych. Czy wiesz, że farby magnetyczne wcale nie muszą mieć tradycyjnej formy? Benjamin Moore to więcej niż farby - to Twój Styl Życia!