Nawet, gdy po długim dniu zamykamy sklep, witamy Cię z uśmiechem na twarzy, kiedy przekazujemy wieloletnie doświadczenie, wiedzę i pasję młodszemu pokoleniu oraz gdy z uwagą słuchamy Twoich potrzeb, dostrzegając przy tym piękno otaczającego nas świata.
Podobnie jak w 2020 i 2021 roku, kampania przenosi nas w świat wykonawcy, w którym często nie ma miejsca na długi sen. Jest za to ogromna satysfakcja z wykonanej pracy. Pracy wytrawnego rzemieślnika, którego coraz trudniej znaleźć.
Mamy doskonały projekt, wybrane farby w pięknych kolorach. Co dalej?
„Zrób to dla mnie” (DIFM „do-it-for-me”).
Gdy pracownicy Agencji FIG odpowiedzialnej za realizację całej kampanii rozmawiali z wykonawcami, właścicielami domów i dystrybutorami marki Benjamin Moore zdziwiło ich jedno - sposób w jaki wykonawcy mówili o swojej pracy. Ich celem okazało się przede wszystkim uszczęśliwianie ludzi, a ich ciężka praca jest w pewnym sensie formą miłości.
Video „CLOSED-ish” uwydatnia jedną z różnic pomiędzy lokalnymi punktami sprzedaży, a hipermarketami budowlanymi. Prawdziwe, długoletnie relacje i pełne zaufanie.
Kliknij obrazek lub tutaj i ZOBACZ VIDEO
Właściciel ledwo co zdążył wywiesić tabliczkę „CLOSED”, jednak pomimo zmęczenia chętnie ratuje przyjaciela w potrzebie...
Przekazanie doświadczenia i wiedzy kolejnej generacji jest niesłychanie ważne, ale to nie wszystko. Bez pasji, praca nie przyniesie pełnej satysfakcji. Właśnie tego uczy nas kolejna historia ojca i córki, zatytułowana „Family Business”.
Kliknij obrazek lub tutaj i ZOBACZ VIDEO
Kto lubi wcześnie wstawać? Nikt, a już na pewno nie przedstawiciele młodego pokolenia…
Geniusz młodej pianistki ważniejszy od wirtuozerii wykonawcy? Odpowiedź przyniesie kolejne video…
Kliknij obrazek lub tutaj i ZOBACZ VIDEO
Fabuła filmu „Painter & Pianist” jest pozornie prosta – malarz przychodzi wykonać zlecenie i zaczyna remont. Włącza radio, w którym słychać słynną folkową balladę „House of the Rising Sun”….
Spoty reklamowe kampanii „See the Love” wciągają nas w świat malowanych wnętrz.
Musimy uważać, żeby nie dotknąć świeżo naniesionej farby. Słyszymy szepty, urywane rozmowy, których zbyt wiele nie ma, a całość uzupełnia wymowna, pełna emocji muzyka.
Klimatyczny przedpokój – od bieli do oliwkowej szarości... Współpraca z pasjonatami designu to zawsze inspirujące doświadczenie. Każdy projekt przynosi nowe wyzwania i odkrycia. Diana, bohaterka […]
Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki… Całkiem niedawno prezentowałam metamorfozę małej, ale jakże uroczej toaletki, której autorką była Karolina Zagrodzka. Tym razem przedstawię, jaką zmianę przeszła […]
My blogerki trzymamy się razem… Karolina Zagrodzka, bohaterka dzisiejszej porady, to blogerka, influencerka i projektantka wnętrz, poruszająca tematykę pięknych i stylowych wnętrz pod marką HOUSE […]
B.M. Polska Sp. z o.o.
ul. Połczyńska 100,
01-302 Warszawa
tel. +48 22 533 52 90