Od wiedzy, umiejętności praktycznych oraz profesjonalnej postawy pracowników firmy, personelu obsługi punktów sprzedaży w sieci dystrybucji oraz współpracujących z firmą projektantów i wykonawców zależy jakość obsługi Klienta, a w efekcie poziom jego satysfakcji.
I właśnie na ten element marka Benjamin Moore kładzie szczególny nacisk. Od początku istnienia.
Obecnie działalność szkoleniowa odgrywa kluczową rolę w biznesie, niezależnie od branży. W roku 2008 wdrożyliśmy autorski program edukacyjny.
B.M. Training Program to kompleksowy, teortyczno-praktyczny program szkoleniowy adresowany do architektów, projektantów, wykonawców i dystrybutorów.
Zbudowany z różnorodnych bloków tematycznych, dostosowywany jest do konkretnych potrzeb grup, biorących w nim udział. Poza zagadnieniami bezpośrednio związanymi z ofertą produktową poruszane są kwestie dotyczące technologii farb, możliwych problemów i zniszczeń wymalowań oraz technik obsługi klienta. Ważny element projektu stanowi praktyczne wykorzystanie produktów marki Benjamin Moore.
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat.