See the Love - Edycja 2024

See the Love - Edycja 2024

21.03.2024

Marka Benjamin Moore kontynuuje kampanię reklamową „See the Love”, która podkreśla zasady ustanowione przez amerykański koncern już w roku 1883. 

Doskonałość produktów Premium, poprawa jakości życia Klientów, a przede wszystkim budowanie i pielęgnowanie długoletnich relacji oraz wzajemne zaufanie. Słynna agencja kreatywna FIG stworzyła kolejne historie opowiadane przez wykonawców. 

Jesteśmy dla Ciebie…

Nawet, gdy po długim dniu zamykamy sklep, witamy Cię z uśmiechem na twarzy, kiedy przekazujemy wieloletnie doświadczenie, wiedzę i pasję młodszemu pokoleniu oraz gdy z uwagą słuchamy Twoich potrzeb, dostrzegając przy tym piękno otaczającego nas świata.

DIFM

Podobnie jak w 2020 i 2021 roku, kampania przenosi nas w świat wykonawcy, w którym często nie ma miejsca na długi sen. Jest za to ogromna satysfakcja z wykonanej pracy. Pracy wytrawnego rzemieślnika, którego coraz trudniej znaleźć.

Mamy doskonały projekt, wybrane farby w pięknych kolorach. Co dalej?

„Zrób to dla mnie” (DIFM „do-it-for-me”).

Tego się nie spodziewali…

Gdy pracownicy Agencji FIG odpowiedzialnej za realizację całej kampanii rozmawiali z wykonawcami, właścicielami domów i dystrybutorami marki Benjamin Moore zdziwiło ich jedno - sposób w jaki wykonawcy mówili o swojej pracy. Ich celem okazało się przede wszystkim uszczęśliwianie ludzi, a ich ciężka praca jest w pewnym sensie formą miłości.

Tegoroczna edycja dodatkowo podkreśla bardzo ważny aspekt – przekazywanie swoich doświadczeń kolejnemu młodszemu pokoleniu.

Jedynie w lokalnych salonach… CLOSED-ish

Video „CLOSED-ish” uwydatnia jedną z różnic pomiędzy lokalnymi punktami sprzedaży, a hipermarketami budowlanymi. Prawdziwe, długoletnie relacje i pełne zaufanie.

Oto malarz podjeżdża pickupem pod sklep, który właśnie został zamknięty.

Kliknij obrazek lub tutaj i ZOBACZ VIDEO

Właściciel ledwo co zdążył wywiesić tabliczkę „CLOSED”, jednak pomimo zmęczenia chętnie ratuje przyjaciela w potrzebie...

Wywieszka na drzwiach szybko wraca do pozycji „OPEN”.

FAMILY BUSINESS

Przekazanie doświadczenia i wiedzy kolejnej generacji jest niesłychanie ważne, ale to nie wszystko. Bez pasji, praca nie przyniesie pełnej satysfakcji. Właśnie tego uczy nas kolejna historia ojca i córki, zatytułowana „Family Business”.

Kliknij obrazek lub tutaj i ZOBACZ VIDEO

Kto lubi wcześnie wstawać? Nikt, a już na pewno nie przedstawiciele młodego pokolenia…

Jednak wraz ze zdobywaniem nowych umiejętności pojawia się chęć zgłębiania kolejnych tajników sztuki malarskiej.
Efekt? Piękne, perfekcyjnie pomalowane wnętrze.

PAINTER & The Pianist

Geniusz młodej pianistki ważniejszy od wirtuozerii wykonawcy? Odpowiedź przyniesie kolejne video…

Kliknij obrazek lub tutaj i ZOBACZ VIDEO

Fabuła filmu „Painter & Pianist” jest pozornie prosta – malarz przychodzi wykonać zlecenie i zaczyna remont. Włącza radio, w którym słychać słynną folkową balladę „House of the Rising Sun”….

Nagle z sąsiedniego pokoju zaczynają dochodzić dźwięki pianina. Wykonawca przez oszklone drzwi dostrzega dziewczynkę, która w skupieniu gra na pianinie. Natychmiast wyłącza radio i zaczyna słuchać melodii.
Maluje w pełnym skupieniu, delektując się każdym tonem wydobywanym spod uderzanych klawiszy pianina. Kończy pracę, zabiera sprzęty i gdy idzie w stronę samochodu słyszy, jak młoda pianistka gra jego ulubiony „House of the Rising Sun”….
Ich oczy spotykają się, a dziewczynka obdarza go delikatnym uśmiechem. Uśmiech uznania, który wymieniali wspólnie podczas wyjątkowego „koncertu” -  malowania i grania.
Wirtuoz pianina i mistrz pędzla okazują sobie wzajemny szacunek. Wiedzą, że razem stworzyli niesamowity spektakl.

Malowanie “od kuchni”…

Spoty reklamowe kampanii „See the Love” wciągają nas w świat malowanych wnętrz.

Musimy uważać, żeby nie dotknąć świeżo naniesionej farby. Słyszymy szepty, urywane rozmowy, których zbyt wiele nie ma, a całość uzupełnia wymowna, pełna emocji muzyka.

Czujemy zmęczenie wykonawcy, widzimy jego ogromne skupienie i dumę z wykonanej pracy.

Dostrzegamy miłość…

Zobacz także:

1 października 2024

Metamorfoza w "wiatrołapie"...

Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki…  Całkiem niedawno prezentowałam metamorfozę małej, ale jakże uroczej toaletki, której autorką była Karolina Zagrodzka. Tym razem przedstawię, jaką zmianę przeszła […]

30 sierpnia 2024

Tajemnicza metamorfoza w odcieniu Brownstone...

My blogerki trzymamy się razem… Karolina Zagrodzka, bohaterka dzisiejszej porady, to blogerka, influencerka i projektantka wnętrz, poruszająca tematykę pięknych i stylowych wnętrz pod marką HOUSE […]

30 lipca 2024

STIX'uj wszystko, co się błyszczy…

Gdyby nie marzenia… nie było by wielu innowacyjnych rozwiązań. Nie odkrywalibyśmy nowych lądów ani planet. Nie pokonalibyśmy również bariery dźwięku, a Benjamin Moore „bariery przyczepności”… […]

1 2 3 17
RODO i Polityka Prywatności
Cookies
Regulamin sklepu
Terms & Conditions
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram