Nawet, gdy po długim dniu zamykamy sklep, witamy Cię z uśmiechem na twarzy, kiedy przekazujemy wieloletnie doświadczenie, wiedzę i pasję młodszemu pokoleniu oraz gdy z uwagą słuchamy Twoich potrzeb, dostrzegając przy tym piękno otaczającego nas świata.
Podobnie jak w 2020 i 2021 roku, kampania przenosi nas w świat wykonawcy, w którym często nie ma miejsca na długi sen. Jest za to ogromna satysfakcja z wykonanej pracy. Pracy wytrawnego rzemieślnika, którego coraz trudniej znaleźć.
Mamy doskonały projekt, wybrane farby w pięknych kolorach. Co dalej?
„Zrób to dla mnie” (DIFM „do-it-for-me”).
Gdy pracownicy Agencji FIG odpowiedzialnej za realizację całej kampanii rozmawiali z wykonawcami, właścicielami domów i dystrybutorami marki Benjamin Moore zdziwiło ich jedno - sposób w jaki wykonawcy mówili o swojej pracy. Ich celem okazało się przede wszystkim uszczęśliwianie ludzi, a ich ciężka praca jest w pewnym sensie formą miłości.
Video „CLOSED-ish” uwydatnia jedną z różnic pomiędzy lokalnymi punktami sprzedaży, a hipermarketami budowlanymi. Prawdziwe, długoletnie relacje i pełne zaufanie.
Kliknij obrazek lub tutaj i ZOBACZ VIDEO
Właściciel ledwo co zdążył wywiesić tabliczkę „CLOSED”, jednak pomimo zmęczenia chętnie ratuje przyjaciela w potrzebie...
Przekazanie doświadczenia i wiedzy kolejnej generacji jest niesłychanie ważne, ale to nie wszystko. Bez pasji, praca nie przyniesie pełnej satysfakcji. Właśnie tego uczy nas kolejna historia ojca i córki, zatytułowana „Family Business”.
Kliknij obrazek lub tutaj i ZOBACZ VIDEO
Kto lubi wcześnie wstawać? Nikt, a już na pewno nie przedstawiciele młodego pokolenia…
Geniusz młodej pianistki ważniejszy od wirtuozerii wykonawcy? Odpowiedź przyniesie kolejne video…
Kliknij obrazek lub tutaj i ZOBACZ VIDEO
Fabuła filmu „Painter & Pianist” jest pozornie prosta – malarz przychodzi wykonać zlecenie i zaczyna remont. Włącza radio, w którym słychać słynną folkową balladę „House of the Rising Sun”….
Spoty reklamowe kampanii „See the Love” wciągają nas w świat malowanych wnętrz.
Musimy uważać, żeby nie dotknąć świeżo naniesionej farby. Słyszymy szepty, urywane rozmowy, których zbyt wiele nie ma, a całość uzupełnia wymowna, pełna emocji muzyka.
Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki… Całkiem niedawno prezentowałam metamorfozę małej, ale jakże uroczej toaletki, której autorką była Karolina Zagrodzka. Tym razem przedstawię, jaką zmianę przeszła […]
My blogerki trzymamy się razem… Karolina Zagrodzka, bohaterka dzisiejszej porady, to blogerka, influencerka i projektantka wnętrz, poruszająca tematykę pięknych i stylowych wnętrz pod marką HOUSE […]
Gdyby nie marzenia… nie było by wielu innowacyjnych rozwiązań. Nie odkrywalibyśmy nowych lądów ani planet. Nie pokonalibyśmy również bariery dźwięku, a Benjamin Moore „bariery przyczepności”… […]
B.M. Polska Sp. z o.o.
ul. Połczyńska 100,
01-302 Warszawa
tel. +48 22 533 52 90