Tysiące mil spędzonych w podróży, kilkadziesiąt miast zwiedzonych w krajach na różnych kontynentach, najsłynniejsze imprezy targowe i tylko 12 miesięcy na wybór Koloru Roku...
Nawet w czasie pandemii gdy harmonogram podróży został mocno zaburzony Łowczynie Trendów intensywnie pracowały.
Obserwacja i wnikliwa analiza mikrotrendów oraz zjawisk w różnych dziedzinach - w sztuce, designie, kulturze, modzie, motoryzacji, polityce, wszystkie znajdują odzwierciedlenie w trendach kolorów.
Jak długa i zawiła jest ścieżka prowadząca do ostatecznych wyborów kolorystycznych na nowy sezon wiedzą najlepiej same ŁOWCZYNIE TRENDÓW z Color Team koncernu Benjamin Moore & Co.
„Nie mamy magicznej szklanej kuli która wskazuje nam Kolor Roku” - mówi Ekspert ds. Koloru i Designu, Andrea Magno, po czym dodaje „Spędzamy długie miesiące podróżując po świecie, bierzemy udział w najważniejszych wnętrzarskich imprezach i pokazach targowych, identyfikujemy wszystkie ważne zjawiska i sygnały dotyczące zmieniających się trendów w najróżniejszych branżach, obejmujących modę, sztukę, a nawet świat polityki. Kolejny krok to analiza wszystkich informacji zebranych podczas badań różnych dyscyplin we wszystkich geograficznych częściach świata i ostateczne wyselekcjonowanie wspólnych wątków”.
Andrea Magno - "Director of Color Marketing and Development" w Benjamin Moore & Co. pełni główną rolę w rozwoju narzędzi kolorystycznych i badań nad designem. Podczas 12lat pracy w koncernie, Andrea brała czynny udział w różnych projektach dotyczących koloru, projektowania wnętrz i innych związanych przemysłu farb i lakierów. Doczekała się wielu publikacji zarówno środkach masowego przekazu w Ameryce i poza jej granicami. Jest członkinią ASID (American Society of Interior Designers) oraz IIDA (International Interior Design Association).
Hannah Yeo - Color & Design Manager w Benjamin Moore & Co. Dołączyła do koncernu w roku 2009 jako najmłodsza osoba w dziale. Jest członkinią zespołu „Color, Innovation & Design Team”, przepowiadającym trendy, tworzącym kolory i nadzorującą pracę czterech submarek w portfolio Benjamin Moore & Co.
Jej rekomendacje ukazują się w wielu krajowych i zagranicznych środkach masowego przekazu.
Sharon Grech - Media Spokesperson, Colour Marketing Development w Benjamin Moore oraz Color & Décor Ekspert w programie telewizyjnym Cityline. Zdobyła opinię entuzjastki, autorytetu oraz uznanego rzecznika w dziedzinie szeroko pojętego koloru, wystroju wnętrz oraz trendów. Dzięki swojej ogromnej pasji Sharon stała się niekwestionowaną ekspertką w najpopularniejszym kanadyjskim programie lifestylowym „Cityline” (od 1997 roku). Za kulisami pracuje w zespole Benjamin Moore Color & Design Team, gdzie diagnozuje i bada trendy, pomaga rozwijać nowe kolekcje kolorystyczne i dzieli się swoim doświadczeniem z zakresu barw i farb z klientami, mediami oraz profesjonalistami w Ameryce Północnej.
Nivara Xaykao - Associate Manager, Color Marketing & Development w Benjamin Moore. Odkąd dołączyła do zespołu w 2015 roku, odpowiada za wsparcie przy rozwoju narzędzi kolorystycznych, ze szczególnym nastawieniem na sferę cyfrową. Nivara posiada duże doświadczenie w prognozowaniu trendów dla najważniejszych dystrybutorów oraz agencji kreatywnych. Znana z różnorodnych zainteresowań i niekonwencjonalnego stylu jest pasjonatką zmian w roli kolorów i projektowania wnętrz.