Color Trends

Benjamin Moore COLOR HUNTERS

Skąd bierze się kolor roku i trendy kolorystyczne na nowy sezon?

Tysiące mil spędzonych w podróży, kilkadziesiąt miast zwiedzonych w krajach na różnych kontynentach, najsłynniejsze imprezy targowe i tylko 12 miesięcy na wybór Koloru Roku...
Obserwacja i wnikliwa analiza mikrotrendów oraz zjawisk w różnych dziedzinach - w sztuce, designie, kulturze, modzie, motoryzacji, polityce, wszystkie znajdują odzwierciedlenie w trendach kolorystycznych.  
Jak długa i zawiła jest ścieżka prowadząca do ostatecznych wyborów kolorystycznych na nowy sezon? To wiedzą najlepiej same ŁOWCZYNIE TRENDÓW z Color Team koncernu Benjamin Moore & Co. 
Coroczny wybór Koloru Roku oraz Trendów to wynik dwunastomiesięcznego procesu twórczego połączonego z eksploracją globalnych zjawisk w obrębie koloru i wzornictwa.
Uchylamy rąbka tajemnicy i zdradzamy w jaki sposób pracujemy.

Odkrywamy wpływy

Proces rozpoczynamy od badania zachowań konsumentów, ekonomii, wpływów kulturowych i środowiskowych na całym świecie.

Zbieramy inspiracje

Intensywnie podróżujemy, nie tylko po Stanach. Odwiedzamy najdalsze zakątki globu, aby zebrać informacje z najważniejszych imprez targowych, muzeów, wystaw, seminariów i wydarzeń w wielu branżach.

Badamy technologie

Rozważamy, jak technologie wpływają na model oraz styl naszego życia, sposób myślenia i odczuwania. Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, a obecnie sztuczna inteligencja dają możliwość postrzegania koloru w zupełnie nowym świetle.

Analizujemy dane

Wszystkie zebrane informacje ze świata „off-line” są zestawiane z danymi z cyfrowej analityki sprzedaży. Wszystkie razem dostarczają nam cennych wiadomości na temat zmieniających się trendów w decyzjach zakupowych Klientów.

Interpretujemy wyniki

Kluczem do sukcesu jest selekcja najbardziej wpływowych kolorów. Są one w następnej kolejności rozpatrywane przez pryzmat użycia w farbie.

Kto najlepiej opowie o poszukiwaniu kolorów? Same „Łowczynie Trendów”.

„Nie mamy magicznej szklanej kuli która wskazuje nam Kolor Roku” - mówi Ekspert ds. Koloru i Designu, Andrea Magno. „Spędzamy długie miesiące podróżując po świecie. Bierzemy udział w najważniejszych wnętrzarskich imprezach i pokazach targowych. Identyfikujemy wszystkie ważne zjawiska i sygnały dotyczące zmieniających się trendów w najróżniejszych branżach, obejmujących modę, sztukę, a nawet świat polityki. Kolejny krok to analiza wszystkich informacji zebranych podczas badań różnych dyscyplin we wszystkich geograficznych częściach świata i ostateczne wyselekcjonowanie wspólnych wątków”. 

Trendy kolorystyczne - kto za tym stoi? Łowczynie trendów... 

Andrea Magno, Director of Color Marketing and Development w Benjamin Moore & Co. pełni główną rolę w rozwoju narzędzi kolorystycznych i badań nad designem. Podczas 12lat pracy w koncernie, Andrea brała czynny udział w różnych projektach dotyczących koloru, projektowania wnętrz i innych związanych z przemysłem farb i lakierów. Doczekała się wielu publikacji w środkach masowego przekazu w Ameryce i poza jej granicami. Jest członkinią ASID (American Society of Interior Designers) oraz IIDA (International Interior Design Association).  
Hannah Yeo, Color & Design Manager w Benjamin Moore & Co. Dołączyła do koncernu w roku 2009 jako najmłodsza osoba w dziale. Jest członkinią zespołu „Color, Innovation & Design Team”, przepowiadającym trendy kolorystyczne, tworzącym kolory i nadzorującą pracę czterech submarek w portfolio Benjamin Moore & Co. Jej rekomendacje ukazują się w wielu krajowych i zagranicznych środkach masowego przekazu. 
Sharon Grech, Media Spokesperson, Colour Marketing Development w Benjamin Moore oraz Color & Décor Ekspert w programie telewizyjnym Cityline. Zdobyła opinię entuzjastki, autorytetu oraz uznanego rzecznika w dziedzinie szeroko pojętego koloru, wystroju wnętrz oraz trendów. Dzięki swojej ogromnej pasji, Sharon stała się niekwestionowaną ekspertką w najpopularniejszym kanadyjskim programie lifestylowym „Cityline” (od 1997 roku). Za kulisami pracuje w zespole Benjamin Moore Color & Design Team. Diagnozuje i bada trendy kolorystyczne, pomaga rozwijać nowe kolekcje kolorystyczne. Dzieli się swoim doświadczeniem z zakresu barw i farb z klientami, mediami oraz profesjonalistami w Ameryce Północnej. 
Arianna Cesa, Associate Manager, Color Marketing & Development
Molly Hannelly, Color Marketing & Design Specialist 
Anastasia Livcha - Gourley, Social Media Manager - Color & Design.

Jeden z 3500 niepowtarzalnych odcieni... 

RODO i Polityka Prywatności
Cookies
Regulamin sklepu
Terms & Conditions
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram